خانه وبلاگ کلمپ Uni T با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



کلمپ Uni T با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

کلمپ Uni T با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع کلمپ Uni T را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات کلمپ آمپرمتر یونیتی مدل ut201 plus-کلمپ جریان-آمپرمتر کلمپ دار-قیمت مولتی متر uni-t ut201 که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

کلمپ Uni T با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع کلمپ آمپرمتر یونیتی UT201 Plus - کلمپ جریان یونیتی UT203 Plus - آمپرمتر کلمپ دار- قیمت مولتی متر یونیتی UT204 Plus خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع کلمپ Uni T باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

کلمپ Uni T با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع کلمپ Uni T در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلمپ آمپرمتر یونیتی UT201 Plus - کلمپ جریان یونیتی UT203 Plus - آمپرمتر کلمپ دار- قیمت مولتی متر یونیتی UT204 Plus با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از کلمپ Uni T را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

کلمپ Uni T با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  کلمپ Uni T را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی کلمپ آمپرمتر یونیتی مدل UT201 Plus  - کلمپ جریان UNIT UT204 plus -آمپرمتر کلمپ دار - قیمت مولتی متر UNIT UT201 Plus توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

کلمپ یا کلمپ متر در یک انبرک است که در اغلب موارد دارای یک یا دو فک متحرک است ، اغلب کلمپ متر های رایج یک شاسی دارند که با فشار دادن این شاسی دهانه کلمپ باز شده و سیم حامل جریان در بین دو فک کلمپ قرار می گیرد. پس از از قرار گرفتن سیم حامل جریان در کلمپ و بسته شدن کامل فک های کلمپمی توانید جریان عبوری از سیم حامل جریان را مشاهده نمایید.

فک کلمپ متر ها در حقیقت دارای یک هسته ( معمولا آهنی یا فریتی )  است که با بسته شدن فک ها تشکیل یک حلقه بسته می دهد و میدان مغناطیسی اطراف سیم حامل جریان که ناشی از جریان الکترون ها در سیم است ، در این حلقه القا شده و بدینوسیله تشخیص می دهند که جریان عبور از سیم چه میزان است.انواع کلمپ مترها :  کلمپ جریان :AC قابلیت اندازه گیری جریان تا 1000 آمپر، قطر دهانه کلمپ یا قطر کابل اندازه گیری بطور مثال 46 میلی متر /  کلمپ های:AC/DC قابلیت اندازه گیری جریانAC/DCتا 200/1000/2000 آمپر، قطر دهانه کلمپ بطور مثال 55 میلی متر / کلمپ های قابل انعطاف:AC اندازه گیری جریان های بالا تا ماکزیمم 3000 آمپر با استفاده از کلمپقابل انعطاف. قطر کلمپ فلکسیبل ماکزیمم 19 سانتی متر / میلی آمپر متر کلمپی : اندازه گیری دقیق و مقادیر پایین جریان، قطر کلمپ حداکثر 25 میلی متر / کلمپ نشتی جریان : اندازه گیری نشتی جریانACدر کابل با دقت بالا / مولتی مترها : اندازه گیری همزمان جریانAC/DC، ولتاژAC/DC، مقاومت و خازن و… / کلمپ های قدرت یا پاورمتر کلمپی : علاوه بر اندازه گیری جریان و ولتاژ، اندازه گیری توان، PFیا ضریب توان، زاویه فاز و در برخی مدل ها، هارمونیک

 

کلمپ متر در کجاها کاربرد دارد؟

در تمامی صنایع و کارخانجات، تابلو برق، کابل های فشار قوی و قطور، دانشگاهها، بیمارستان ها، واحدهای تاسیساتی، آبکاری فلزات، پیمانکاران شرکت توزیع و انتقال برق و کارخانجاتی که مبحث ۱۹ ساختمان را اجرا میکنند.

کلمپ  با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات کلمپ آمپرمتر یونیتی UT201 Plus - کلمپ جریان یونیتی UT203 Plus - آمپرمتر کلمپ دار- قیمت مولتی متر یونیتی پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله کلمپ را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از کلمپ Uni T را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟